måndag 23 januari 2012

Välkommen till Fjärde Lång

Hej, hoppas ni har haft en trevlig helg för det har jag. Har fått umgås med mina favoritkillar hela helgen. Fredagen har jag redan berättat om så det behöver vi inte ta igen men jag kan nämna att vi hade väldigt mysigt som vanligt. 

Lördagsmorgonen spenderade jag med min bästa vän Oskar. Daniel och Pontus åkte iväg till Innebandyskolan tidigt så jag och Oskar låg och kollade på sjukt grymma ungar från Australien som lagade galet bra mat. Detta resulterade i att vi båda blev väldigt hungriga så jag lagade mat lagom tills att Daniel kom hem vid 13 tiden. Tyvärr var Oskar tvungen att åka hem då eftersom att han skulle ha besök från sina föräldrar men jag och Daniel hade en fortsatt mysig kväll. Han sov en stund och pratade i sömnen som vanligt men denna gången fick jag det på film så om du missköter dig älskling vet du vad som händer. På kvällen åkte vi och storhandlade, det behövdes verkligen. Köpte lite gott att ha på kvällen så vi kunde mysa riktigt ordentligt. 

Igår spelade Daniels tjejer innebandymatch i Gråbo så jag passade på att smita hem till Linda en stund. Hon hade bakat det jättegoda morotsbrödet så jag bjöd in mig själv på lite mellis. MUMS! Efter matcherna åkte vi hem till Daniels mamma på god middag och såg på bilderna från Thailand. De såg ut att ha haft det hur bra som helst så nu är jag om möjligt ännu mer sugen på att åka någonstans. Innan vi åkte hem gjorde vi en liten avstickare till Daniels pappa för att kika hur det gått med flytten, de verkar trivas så det är ju toppen. Sen blev det lite söndagsmys med popcorn och Så ska det låta. Så jag har med andra ord haft en toppenhelg med fantastiskt sällskap.

Jag ska även passa på att erkänna att jag inte städade i helgen, det fanns ingen tid till det och ingen ork heller för den delen. Men idag gick jag faktiskt upp kl 9.00 och satte igång med städningen på en gång så här kommer bilderna på lägenheten som jag lovat.

Före byte av köksluckor
  
Efter byte av köksluckor
 
Vardagsrum
Hallen
Sovrum



Badrum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar