måndag 9 januari 2012

Skolan

Gött!! Nu är tenta nr 1 äntligen klar och inlämnad, nu återstår "bara" ett grupparbete, opponering och tenta nr 2 innan den här terminen är avslutad och jag får börja med Barnbokslitteraturen som jag ser så mycket fram emot. Den här våren kommer förhoppningsvis bli lika fantastisk som förra i skolan, kanske till och med lite bättre... Men jag har såklart dagar då jag längtar tillbaka till KUME (min förra klass i kulturellt meningsskapande kursen). Ja vi får väl se vad som händer, jag är i alla fall glad över att den väldigt allmänna kursen LAU snart är över. FY för den.

Nu ska jag kliva upp ur sängen, varit vaken sedan 7 men det är sååå skönt att ligga kvar, gå upp och göra något gott till frukost och se det nya avsnittet av Grey's Anatomy. Efter det ska jag nog ta mig en promenad till Stadsbiblioteket för att låna hem Simon och ekarna, vill gärna läsa boken innan jag ser filmen som går på bio nu. 

Jag saknar dig älskling... men kämpa på. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar