torsdag 19 januari 2012

Städa?

Åh idag är jag lite besviken på mig själv. Eftersom att jag är helt ledig denna fina torsdag så skulle jag vara duktig och städa överallt och göra riktigt skinande rent även på de ställen man oftast brukar strunta i typ i köksskåp eller under badkaret osv. Men nej... Jag har varit riktigt kass idag. Vi har fått nya köksluckor (jättefina) men det var massa sågspån och sånt lite överallt som jag faktiskt dammsög upp och torkade ur... men annars har jag verkligen inte städat någonting. Har så dåligt samvete. Har ju varit ledig precis hela dagen men vart tog dagen vägen? Ja inte vet jag, jag gick upp 07.16 så man tycker att jag har haft gott om tid men nej! Josse och Jannike var här på ett litet besök så vi kan ju skylla på dem. Hade de inte kommit så kanske jag hade städat. Tanken var faktiskt från början att jag skulle göra lite fint och ta lite bilder så ni som inte varit här ännu kan få se hur himlans fint vi har det här hemma. Men det får helt enkelt vänta till helgen för nu ska jag snart iväg till älsklingens jobb så vi kan åka till Ikea och sen plocka upp pojkarna från flygplatsen. SOM vi saknat dem! Lite konstigt inlägg men ni får köpa det idag för jag är trött och orkar faktiskt inte tänka eller skriva mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar