onsdag 18 januari 2012

Luncha med pappa

Nu är jag precis hemkommen från en lunch på Bombay med min käre far. Det är så att min mor fyller år idag och vi hade köpt biobiljetter till Sherlock Holmes som jag mamma, pappa och Daniel skulle gå och se ikväll. Nu uppstod det lilla dilemmat att mamma blev sjuk på sin födelsedag, stackaren, så mamma och pappa följer inte med på bion utan stannar hemma och äter något gott själva istället. Eftersom att pappa hade biljetterna kom han in till mig i stan för att lämna dem och tyckte samtidigt att vi skulle passa på att äta något gott tillsammans eftersom det var längesedan vi sågs, vilket jag tycker var ett väldigt fint initiativ av honom. Tack för det fina pappa. Så nu är planen för kvällen istället att jag och Daniel tar med oss Simon och Emelie på biokväll, så får vi fira fina mamma när hon är frisk istället. Men många grattis på din dag i alla fall mamma, du är bäst och jag älskar dig!

1 kommentar:

Emelie sa...

Tack för att vi fick följa med, det var jättemysigt! :D <3

Skicka en kommentar