tisdag 31 januari 2012

En vanlig dag

Vad ska jag skriva idag då... När man inte gör något på dagarna så blir det inte mycket att berätta om. Min plan med powerwalkstider brister redan idag, jag gick med Oskar i lördags men idag har alla mina promenadkompisar bangat och eftersom jag har så mycket att läsa till skolan så kunde jag inte med att tvinga ut mig själv i kylan. På torsdag däremot ska det för tusan bli en promenad. 

Just nu har jag lite paus i pluggandet med halv åtta hos mig, Helge Skog gör mig glad. Känns bra att man kan bli glad för så lite. Jag sitter även och funderar på om jag ska städa nu eller gå upp tidigt imorgon. Får min basgrupp på besök och då vill jag ha det fint hemma. Storstädade både i måndags och i fredags men det har varit så mycket folk här i helgen så nu är det smulor och grus på hela golvet igen. Men lite städning är det värt om man får ha fint sällskap hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar