måndag 30 januari 2012

Sömntuta

Hade lite problem med att somna igår... detta berodde på att jag hade en babblandes Daniel bredvid mig i sängen. Han pratade i sömnen i flera timmar, jag förstår inte hur han lyckas. 

Daniel- Namnam... Namnam
Sara- Vad är det Daniel?
Daniel- Det är chokladisar!
Sara- Jaha ska du köpa sånna?
Daniel- Nej... tokigt... dem finns i landet!
Sara- Vilket land?
Daniel- I landet där man böjer bananerna såklart.... hihi...Tokigt...hihi

Daniel- Kan du berätta din smygigaste hemlis?
Sara- Men vi har väl inga hemlisar?
Daniel- Jo, men åh, bara smygiga hemlisar ju!
Sara- Ja okej jag kan berätta min smygigaste hemlis om du berättar din smygigaste hemlis först...
Daniel- Mmm
Sara- Men berätta då!
Daniel- Vad?
Sara- Din hemlis
Daniel- Hahahahhahaha, du är tokig... då är det ju ingen hemlis! Hahahahhaha, tokigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar