onsdag 18 januari 2012

Gårdagens fynd

Igår var jag i stan med Josefin och det blev budgetshopping för mig. Jag skulle egentligen köpt ett par jeans som jag verkligen behöver men jag provade ca 100 par men inga passade. Min kropp är inte gjord för jeans helt enkelt. Jag provade i och för sig ett par som faktiskt kanske skulle ha suttit riktigt snyggt bara det att dragkedjan på dem var trasig och det fanns såklart inga andra av den modellen i min storlek. På Chilli hade de 70 % reaalla kläder, det var såklart väldigt utplockat och det fanns inget i XS men jag lyckades faktiskt ändå hitta två helt okej fina tröjor som gick att ha trots att båda är lite stora. Eller ja, den gråa är ganska mycket för stor eftersom det är XL men det var ju så billigt så jag köpte den i alla fall. Den satt faktiskt helt okej bara det att den förmodligen inte alls satt som den egentligen ska men vad gör det? Detta var hur som helst det jag fick med mig hem:
 
Tröja från Chilli 74:- tidigare 249:-

Glittrig kofta från Chilli 134:- Tidigare 449:-

Tre par trosor från Lindex 119 kr

1 kommentar:

Josse sa...

Finfint!

Skicka en kommentar