onsdag 4 januari 2012

Fina vänner och födelsedagspresenter

Som ni kanske vet (eftersom det bara är Daniel, Josefin och Emelie som läser så vet jag att ni vet men i alla fall) så fyllde jag år för två veckor sedan och jag är inte så mycket för födelsedagsfirande av mig själv. Så jag bestämde mig för att strunta i att fira, jag jobbade i vilket fall på min födelsedag så det spelade inte så stor roll. Fick skönsång och frukost på sängen av min älskling så det räckte gott för mig. Fick dessutom ett litet överraskningsfirande på jobbet av finaste Oskar och Amanda som hade bakat Almondytårta, ni är så duktiga! Hursomhelst så struntade jag i alla fall i att fira min födelsedag... men eftersom alla mina fina vänner var hemma över jul så tyckte jag att vi borde ses. Vi bokade in 28 december då nästan alla kunde och planen var att vi skulle åka skridskor men eftersom det såklart skulle ösregna just den dagen vi skulle vara ute och åka skridskor så fick det bli mysig julfika här istället. Lisa och Erik kom först och eftersom att de var hedersgäster blev de även bjudna på frukost. Sedan dök även min fina syster Sofia upp och sist och minst kom Alice med två snyggingar på släp... Jannike och Josefin (som skulle komma lite tidigare, sena som vanligt, men vad gör det?).

Men det som är min poäng med det här inlägget är att jag vill tala om för er att jag har fantastiskt fina vänner som tänker på mig och min dumma födelsedag trots att jag inte har något födelsedagsfirande. De hade alla med sig superfina presenter och jag blev så glad! Är så glad... jättefina presenter verkligen... men helt på tok för mycket. Blir helt rörd när jag tänker på det, det är bara saker och det hade egentligen inte spelat någon roll vad jag fick eller att jag fick något för jag tycker ni är lika fina och underbara i vilket fall men nu när jag verkligen fick SÅHÄR fina presenter måste jag bara skryta lite över dem och er. Ni är fantastiska och när jag säger er tänker jag såklart även på Emelie, Anna och Hanna som tyvärr inte kunde vara med. Tack, det är vad jag vill säga. Tack för att ni finns, tack för att ni alltid ställer upp (speciellt i år), tack för att ni är så underbara. Jag älskar er!

Lisa och Erik: Tack så jättemycket för detta otroligt fina Thomas Sabo armbandet.

Anna, Hanna, Sofia, Jannike, Josefin och Alice ni känner mig uppenbarligen. "När allt känns skit ta en kopp te" Tack!
Fina Emelie tusen tack!


2 kommentarer:

Emelie sa...

Finaste fina Sara <3

Josse sa...

<3 man får vad man förtjänar!

Skicka en kommentar