måndag 16 januari 2012

Min bästa vän

Hej alla fina... Jag har varit lite lat med att skriva i helgen, ber om ursäkt för det men har varit på tok för upptagen med att mysa med mitt hjärta. Har faktiskt haft en mycket fin helg. I fredags hade jag examination men efter det kunde jag åka hem och bara slappna av. Jag och Daniel hade dejt (det har vi i och för sig nästan varje kväll), vi åt lite extra god mat, kollade lite på tv och sen låg och pratade i flera timmar. VÄLDIGT mysigt! På lördagen var Daniel iväg på innebandy på morgonen precis som varje lördag så jag fixade lite hemma men längtade mest efter att han skulle komma hem. På kvällen var vi bjudna på middag hos fina Josefin som precis tagit examen. Mycket härligt sällskap fick vi och verkligen jättegod mat. Skönt att slippa laga mat och diska själv också. Det är nästan det bästa med att vara bortbjuden, hehe. I söndags hade jag ett stort bråk med brödrosten som inte ville fungera så vi bestämde oss för att köpa en ny som man kan rosta fyra mackor med samtidigt! Men först var vi iväg och tittade på när Daniels tjejer spelade innebandymatch (han är tränare för er som inte vet det) så jag satt och hejjade på läktaren med alla innebandymammor och pappor. Tjejerna vann båda matcherna så jag är väldigt stolt! På kvällen hade vi en till dejt, bara pratade i flera timmar... så skönt. Du är verkligen min bästa vän samtidigt som du är världens bästa pojkvän. Jag kan inte bli lyckligare!

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskar dig! <3

Skicka en kommentar