fredag 27 januari 2012

Hejpådig

Jag borde absolut blogga idag för jag massor med tid över eftersom jag är ledig och inte gör någonting. Men jag har faktiskt undvikit att blogga just för att jag är så otroligt uttråkad. Vill inte göra bort mig allt för mycket genom att skriva dumheter här så jag ska hålla mig kort (läs: så att jag inte babblar med mig själv i flera timmar som jag faktiskt är otroligt bra på. När man inte har någon att prata med får man faktiskt prata med sig själv, så enkelt är det OSKAR). Idag har vi nattbesök (kanske lite konstigt formulerat men vad gör det?) bestående av Daniels moster, hennes kille och en liten bonustös på 1,5 år dvs. Jannikes fina Alice. Mysigt ska det bli. Men innan alla kommer hoppas jag på besök från Oskar... han påstår att han tvättar men jag vet inte om jag tror på det med tanke på att han aldrig tvättade när han bodde här. Nej förlåt Oskis jag skojar bara med dig. Ja detta är alltså min fredag men jag slutar nu. Ha en trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar