fredag 20 januari 2012

Humöret är på topp

Såhär mår jag idag! Det känns bra... Fredag och precis hemkommen från kursintroduktion. Verkar som jag får en lugn och fin vår då jag bara kommer gå i skolan två dagar i veckan. Därmed har jag även gott om tid att åka till Stockholm och hälsa på fina Lisa och Josefin, det hurrar vi för... HURRA! Snart kommer världens finaste killar hit, Oskar, Pontus, Anton och såklart min fina Daniel. Jag och Daniel kommer få höra om ALLT som de tre små tottarna har varit med om i Brasilien, fick lite förprov igår så jag ser helt klart fram emot kvällen. FINA, FINA NI!
P.S. Jag är otroligt imponerad av mig själv idag... Jag lyckades gå både till och från skolan utan att halka på isen. Såg flera andra som halkade men jag lyckades på något märkligt vis hålla mig med fötterna på marken. OTROLIGT!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar