lördag 7 januari 2012

Gå upp?

Kliva upp ur sängen... varför? Det är så skönt att ligga kvar! Jag har faktiskt inte sovit tills nu, är rätt dålig på att sova länge, har dock blivit bättre på det sedan Daniel satte upp rullgardinen efter 6 månader. Nej jag vaknade faktiskt kl 9 när min älskling klev upp och åkte iväg till Lerum. Sedan dess har jag skrivit på min tenta, duktigt, och obligatoriskt kollat facebook och alla bloggar jag läser... Jag läser inte så många bloggar kanske mellan 5-10 och de flesta jag läser uppdaterar aldrig så det står alltid samma sak, jag vet tråkigt att läsa sådana bloggar men tycker inte det är kul att läsa om folk man inte känner/är bekanta med/känner till och jag har väl inte riktigt någon i min närhet som är sådär bloggtokig och duktig och uppdaterar hela tiden så jag nöjer mig helt enkelt med det jag har. Men om någon har tips på någon bra blogg så är jag inte den som är den. Vad pratar jag egentligen om...

Läste en sak förut... som gjorde att jag fick ont i magen. 
Men jag får helt enkelt skylla mig själv. Skärpning!!

Oj nu borde jag verkligen gå upp om jag ska hinna möta Josse i stan om en timme... Men fy vad det tar emot. KÄMPA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar