onsdag 25 januari 2012

Underbara, fantastiska människa

Är så sjukt stolt över dig Daniel. Jag tror inte du förstår... tror inte någon förstår, knappt jag själv. Du är så sjukt bra på allt du gör, hur bär du dig åt? Helt otroligt. Men jag är så glad för din skull. Äntligen ska du få göra något du trivs med och är bra på. Om det är någon som förtjänar detta så är det du min skatt.

Jag älskar dig så otroligt mycket, du är en sådan fin och underbar människa. Att få dela livet med dig gör mig väldigt lycklig. Detta är mitt sätt att säga till hela världen hur fantastisk du är och hur mycket jag älskar dig. Du är min värld.

Ikväll ska vi fira med Baconlindad fläskfilé och potatisgratäng och såklart glass till efterrätt. (Jag vet inte om du vet detta Lisa men Daniel är en lika stor glassoman som du.)

Många grattis till dig mitt hjärta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar