torsdag 31 mars 2011

En vanlig dag

Idag har det ösregnat hela dagen, jag gillar det! Jag har tro det eller ej saknat regnet, det har varit en sådan lång vinter och nu när regnet är här är det vår på riktigt. Imorse tog jag sovmorgon och gick upp kl nio och åt en låååång frukost till några avsnitt av skilda världar, myspys. Sen tog jag på mig massa kläder och begav mig ut i ösregnet för att åka och jobba. Jag jobbar ju som "barnflicka" till två pojkar och idag har jag bara passat den ena. Hans högsta önskan för dagen var att åka buss så vi tog en liten bussutflykt och kom hem med en barnbok och film (de har nyligen fyllt år båda två). Nu sitter jag hemma med en kopp "lust och fägring" te och ska titta på några avsnitt av OC. Hoppas ni har haft en bra dag och får en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar