tisdag 15 mars 2011

Vårnytt

Idag har varit en mysig dag. Började dagen med att gå upp och baka mormors pain riche som jag bjöd mina kära gruppmedlämmar på. Vi håller på med projektarbete i skolan och jag har fått turen att vara med två av världens härligaste tjejer så vi hade supermysigt när vi planerade och pratade strunt hela förmiddagen. På eftermiddagen åkte jag in till stan för att träffa min kära shoppingbästis Josefin suget efter vårkläder blev stort nu när det känns som våren faktiskt är framme. Här är vad jag hittade. Kjol från MQ, topp från HM, strumpbyxor, tights, strumpor och bommulspads från Lindex och hudkräm från Olay, Åhlens.



Köpte även denna fina Tommy Hilfigerväska när jag var i Italien, älskar den, behövde verkligen en ny väska då min gamla som jag också älskade gick sönder.



Ikväll blir det mys med en stor kopp Indian chai te, Sofias Änglar och säsongstart av Desperate Housewives. Jag är rätt nöjd.

1 kommentar:

Inuti bubblan sa...

superfint allt ihop! :D
jag är ganska sugen på mer dock! kan inte riktigt släppa att du inte köpte topen från bondelid :P den sätt jättefint på dej!
för att inte tala om plånboken!

Skicka en kommentar