onsdag 16 mars 2011

Trollringar

Har haft en fantastiskt bra dag även idag. Det är så himla roligt i skolan just nu och vill verkligen inte gå hem när lektionerna tar slut. Idag har vi haft musik och fått dansa, sjunga och spela trummor och det är så härligt att känna musiken bara strömma ut i kroppen. Har haft på mig min nya våroutfit idag och nu känns det att våren är på G (visst sa det att det skulle vara minusgrader imorgon men vi ignorerar det va?!). Efter skolan blev det shopping inför projektet, 20m rep som ska bli trollsvansar och 100 piprensare som ska bli till magiska trollringar längtar tills nästa vecka när vi får komma ut och träffa alla barnen. Sen åkte jag hem till Josefin för lite Greys anatomy (hon har precis börjat titta så hon är bara på säsong två) mysigt, sen hem till N för att laga mat. Han hade önskat sig pizza idag så det fick han, tycker lite synd om honom för han är mitt uppe i en tenta därför kunde han få bestämma mat idag trots att jag egentligen inte var så sugen på det. Nu har jag suttit och klippt ut massa bra recept från Icas buffétidningar som jag sen ska klistra in i en liten receptbok som jag inte ännu införskaffat. Det kommer blider när den är klar. Nu blir det en stor kopp blåbärste och premiär av Greys anatomy.


Funderar på att köpa denna vackra plånbok, min är jättetrasig och jag har verkligen dragit mig för att köpa en ny för jag gillar den så mycket (jag i ett nötskal, köper inte nytt fören det är jättetrasigt och oanvändbart). Men det är väl dags nu och då kan jag likaväl köpa en fin med bra kvalitet istället för en som går sönder så fort man stoppar pengar i den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar