tisdag 29 mars 2011

Skor

Snart ska jag bege mig till Lerum för att åka skridskor, mysig, och det passar bra en grå dag som denna. Skönt att ha en lugn morgon tycker jag när man kan ta lång tid på sig och äta frukost i lugn och ro. Nu sitter jag och funderar på mina favoritskor, jag vill ha ett nytt par likadana. Mina Tommy Hilfiger skor sitter helt perfekt på mina fötter bara det att skorna börjar bli trasiga och jag vill ju inte gå runt med trasiga skor inte. Jag brukar ha väldigt svårt att hitta skor som passar på mina fötter då jag bara har storlek 35 och det finns inte så många "vuxenskor" i den storleken vilket är väldigt synd för jag tycker egentligen att mina fötter är helt perfekta. Men jag såg på Tommy Hilfigers hemsida att de hade kvar mina skor så det blir nog ett par nya sådanna. Lite tråkigt jag vet men får väl köpa ett par andra också så jag har lite att byta med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar