onsdag 23 mars 2011

Magsjuka

Hej. Ber om ursäkt för mitt uppehåll men jag har faktiskt en mycket bra anledning nämligen magsjuka. Det är så typiskt att jag ska åka på det, och just första projektdagen också fy vad arg jag var på mig själv. Jag borde verkligen inte köpt lösgodiset (som jag misstänker är boven i dramat) tänkte till och med när jag köpte det att man inte ska köpa lösgodis i dessa tider men jag kunde bara inte låta bli. Detta har jag verkligen fått sota för... tänker inte gå in på några detaljer för det vill ni nog inte läsa. Men nu har det gått lite mer än 48 timmar så imorgon är jag redo att ta mig an de två sista projektdagarna i alla fall det ser jag fram emot, är väldigt besviken över att ha missat de andra dagarna då jag verkligen sett fram emot detta och det som jag bytte mot var verkligen ingen uppgradering. FY säger jag bara. Några bilder på mat eller liknande tror jag inte ni är intresserad av för första dagen bestod mitt näringsintag av ett glas vatten och två-tre msk buljong. Andra dagen två glas vatten, två skorpor, en mini rostad macka, nästan en halv skål buljong samt två fiskpinnar och en liten potatis. Idag har jag inte hunnit få i mig något än men håller på att koka buljong, jag är nu helt feberfri och har inte fått något återfall vilket jag är mycket tacksam över. Ber om ursäkt för detta hemska inlägg men ville förklara mig. Vill även passa på att tacka min älskade N som har varit superduktig och tagit hand om mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar