fredag 25 mars 2011

Blommor och kärlek

Idag har vi gjort vår sista projektdag men vi bestämde oss för att inte sluta så på tisdag tar vi förhoppningsvis med en ny förskolegrupp på äventyr i trollskogen. Nu har jag lagat pannkakor, jag vet att det är våffeldagen idag men här blev det pannkakor istället för att vi har inget våffeljärn, hoppas på våfflor hos Josse imorgon istället. När jag satt och åt mina pannkakor kollade jag på sista avsnittet av klass 9A och tårarna bara sprutar, det behövs verkligen göras sådana här program som uppmärksammar skolornas brister och visar på hur man kan utveckla det pedagogiska arbetet. Så jag hoppas att alla ni som arbetar med pedagogik i någon form har sett varje avsnitt för detta är viktiga saker varesig du jobbar med äldre eller yngre barn!

Ikväll ska jag på introduktion på Liseberg, detta blir väl min 4e sommarsäsong tror jag så det ska bli roligt att träffa alla igen. Ha en trevlig fredagskväll!

Titta på denna videon så himla fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar