lördag 30 april 2011

Valborg

Idag är det valborgsmässoafton och det ska firas här med balkonginvigning och lite andra festligheter. Har städat hela morgonen så nu är det äntligen färdigt... Det värsta är bara att det förmodligen blir lika mycket att städa imorgon igen, men så är det! Funderar lite på vad jag ska göra nu, egentligen borde jag väl laga mat men har verkligen ingen lust har inte haft det på hela veckan. Stackars N har fått leva på nudlar. Vet inte vart min inspiration tog vägen, tycker verkligen om att laga mat egentligen men har inte kännt mig varken hungrig eller sugen på mat och då blir det svårt. Jaja jag kanske ska ta en sväng till affären i alla fall har lite saker som måste handlas inför kvällen så det är lika bra att få det gjort. Hoppas ni får en toppenkväll för det ska jag ha!

Förresten här kommer bilder på det jag grejat med i veckan... Äntligen sitter tavlan uppe det tog bara typ 3 månader innan den kom på plats...

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar