torsdag 7 april 2011

Kommentarer

Hejsan. Vad jag förstått så har det varit lite problem med att skicka kommentarer. Jag har ändrat lite inställningar nu så jag hoppas det funkar bättre. Men för att kunna skicka en kommentar måste man välja konto men jag har nu gjort så man kan vara anonym eller välja annat än de konton som erbjuds. Så nu hoppas på lite fler kommentarer från er!

Jag hade en jättemysig kväll igår med Ns systerdöttrar som är 1 och 2,5 år världens härligaste tjejer och som vi busade. Så härligt att ha två underbara lånebarn ibland. Idag har jag varit på premiär i slottskogen med klassen och spelat brännboll, lekt lite lekar och tittat på djuren. Vi hade väldigt roligt och det är skönt att vara i en sån bra och avslappnad klass där man kan fåna sig och ha roligt tillsammans. Efter det åkte jag hem till Josse vi åt lite mat och tittade på Greys som vanligt. Nu är jag hemma och har precis skrivit en "ingen reklam tack-skylt" och jag blev väldigt nöjd, jag är ju som sagt inte speciellt pysslig av mig men jag tyckte jag lyckades göra den rätt fin ändå. Nu ska jag ta tag i pluggandet och läsa ett stycke ur en bok inför seminariet och öva in mig lite på redovisningen som båda väntar imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar