torsdag 21 april 2011

Kick off

Hej mina vänner. Jag höll visst inte vad jag lovade. Ni fick inga bilder igår men jag har faktiskt en bra ursäkt, jag var på Lisebergs kick off igår och planen var att jag skulle gå hem så jag var hemma vid åtta tiden för jag var lite seg efter kvällen på Chez. Men det går visst inte alltid som man planerat för vi hade så trevligt jag och mina älskade arbetskamrater så jag kom inte hem fören halv sex imorse. Så det kan gå när man har roligt. Jag vågade åka Atmosfear (jag är modig), vi åt supergott på Huvudrestauranten, lyssnade på nya VDn när han höll tal (mycket bra) och satt på Tyrolen större delen av kvällen. När de stängde vid elva så gick vi vidare till Yaki-Da där vi fortsatte vår kväll. Tack så mycket alla underbara för en bra kick off och bra start på säsongen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar