tisdag 12 april 2011

Balkong

Hade mina underbara vänner Josse och Lisa här igårkväll väldigt glad att jag har er, ni är så fina. Vi pratade och pratade i flera timmar såklart drack vi te också jättemysigt. Tack för att ni kom och ville hålla mig sällskap en stund.

Innan de kom så satt jag och N i flera timmar och försökte göra en plan för vår balkong, vi har ju fått en ny jättestor inglasad så något fint måste hända där så vi kan börja använda den. Är sugen på att lägga trätrall på golvet så är det ska bli lite mysigare istället för bara betonggolv och även odla lite örter som jag kan ha när jag lagar mat. Jag och N kikade lite på möbler igår och hittade lite vi gillade. Tanken är att vi ska kunna sitta där ute och äta fler än bara vi under härliga vår och sommarkvällar. Det går ju på lite pengar tyvärr men vi har lite sparat som är födelsedags och julklappspengar som vi tänkte använda. Vad tror ni om något sådanthär?

Bänk 599kr
Bord 749kr
Trall 199kr/0,81m2




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar