måndag 4 april 2011

Inflyttningsfest

Har haft en trevlig helg. I fredags hade jag och N fredagsmys framför "Så ska det låta" bästa programmet enligt mig, dessutom va Brolle med och det va grymt! I lördags hade jag en latisdag, fram till tretiden gjorde jag i princip ingenting... skönt ibland. Sen fick jag lite smått panik för att jag inte hade något som jag kunde ha på mig på kvällens festligheter så jag tvingade med Josse in till stan och hittade en snygg klänning och en kjol. Efter stadsbesöket åkte vi direkt till Josse för förberedelse och fixande inför inflyttningsfesten och sen kom det fler gäster och det hela resulterade i en mycket trevlig kväll.




Hade min bror som kom hem från Norge på besök under söndagen och hann även med att baka bröd, handla och städa. Såg även klart på Skilda världar boxen så nu vet jag inte riktigt vad jag ska titta på. Finns det något förslag? 

Idag har jag haft min första sånglektion och det var spännande. Åt sedan lunch med mina goa klasskompisar på Musses grillhouse mycket mycket gott! Sen åkte jag hem och fick finbesök av Josse. Vi har tittat på en jättejättejättejätte bra film. SNÄLLA se den den va så bra "Flickan från ovan". Nu har Josse gått och jag har precis gråtit en skvätt till "En unge i minuten"... ska väl gå och lägga mig om en stund men har sovmorgon imorgon så det är ingen brådska. Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar