måndag 2 maj 2011

Stövlar

Fy igår hade jag absolut ingen lust att skriva, valborgskvällen blev otroligt lyckad och dagen efter väntade därför trötthet och en heldagsstädning så när städningen var färdig var jag helt slut och orkade varken tänka eller röra mig. Så tack alla som kom ni gjorde min kväll det kunde inte ha blivit bättre.... Nu är balkongen minsann invigd!

Idag har jag haft min första dag på VFU:n (verksamhetsförlagda utbildning) alltid lika underbart att komma tillbaka till alla. Trivs verkligen toppenbra på det stället där jag är under alla mina 3,5 år så jag är väldigt nöjd med det. Men med "jobbet" som förskollärare följer även klädkoderna och nu är det så att jag sett att det ska regna imorgon och därför begav jag mig till stan efter vfun på stöveljakt. Mina gamla stövlar som jag köpte i höstas gick nämligen sönder efter att jag hade haft dem i en vecka så efter det va jag sur för jag hade redan slängt kvilltot och sedan dess har jag inte direkt kännt mig lockad att köpa nya men nuså är det också gjort. Så imorgon är jag fit for fight!

P.S. Den rosa färgen var det en 3årig flicka på förskolan som rekomenderade, snyggt va?!

1 kommentar:

Emelie sa...

ååh va snygga! :D

Skicka en kommentar