söndag 8 maj 2011

Uppdatering

Äntligen har jag lite tid över (fast egentligen borde jag städa) för att skriva här. Har haft "praktik" (VFU) hela veckan på ett jättebra ställe som jag är super nöjd med.

I torsdags blev det dubbelt jobb då jag jobbade hos mina killar sedan på kvällen, vi lekte med bilar, läste böcker och kollade på film, bättre jobb kan man inte önska sig. Har i veckan även blivit erbjuden att komma på anställningsintervju hos IKEA, men tackade nej till detta då jag är nöjd med mitt arbete och schema på Liseberg i sommar. Under torsdagen åkte jag även till stan då jag hade en timme emellan jobben att fördriva, där mötte jag upp Josefin och vi tog oss en titt i min favoritbutlik Chilli som nu även börjat sälja kläder. De hade så mycket kläder så vi hann inte ens titta igenom allt men jag kom i alla fall hem med några fynd.


På fredagen hade vi studiedag på förskolan vilket var väldigt intressant att följa med på, vi diskuterade likabehandling och kränkningar som kan förekomma på vår arbetsplats. Väldigt nyttigt och givande att ha dessa diskussioner anser jag. På kvällen åkte jag hem till Josse och vi hade fredagsmys, tittade på "Total blackout" och "Så ska det låta", åt kycklingsallad, kokosbollar, popcorn och drack te.

Igår grillade vi i slottskogen, jag, N och våra vänner. Det var superfint väder så vi satt där länge, passade även på att spela brännboll och kubb vilket var väldigt trevligt. På kvällen gick jag och tjejerna ut så var väl hemma runt fyra inatt. Tackar för en trevlig dag/kväll <3 

Idag är det storhandling som står på schemat och om jag orkar lite senare så blir det även storstädning för det behövs. Vill passa på att tacka Josse för hon är en sådan bra vän och låter oss åka med i bilen och handla då vi själva inte har tillgång till bil. Tack du är bäst!

1 kommentar:

Inuti bubblan sa...

så lite så! tack för boxleveransen! :D

Skicka en kommentar