söndag 22 maj 2011

Skola

Jag är ledsen men jag vet inte vad jag ska skriva riktigt... Känns inte som det är någon som bryr sig om jag bloggar eller inte så jag gör det ju mest för min egen skull. Och denna veckan har jag verkligen inte haft någon lust. Det har hänt lite grejer som jag inte har något intresse av att ta upp här men vad jag kan berätta är att jag lämnat in tenta och haft sjukt mycket redovisningar i veckan så jag är väldigt lättad att det är över nu. På måndag startar vi vårt projektarbete som ska bli otroligt kul!

I helgen har min faster och hennes fyra pojkar varit på besök så har spenderat mycket tid med familjen, härligt! Nu håller jag på att göra mig iordning för en tur på stan... närmre bestämt chilli, tänkte spendera presentkortet jag har där som jag fått av min älskade Josse. Ikväll ska jag och N vara barnvakter åt hans systerdöttrar så det ser jag mycket fram emot. Alltid lika mysigt att umgås med dem!
Hoppas ni har en bra söndag<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar