tisdag 3 maj 2011

Trevlig personal

Idag gick jag till Rocks i Nordstan och "klagade" och berättade att jag inte fått med alla skivor till boxen, det var en supertrevlig kille som hjälpte mig och trots att jag inte hade kvitto så kom jag hem med en ny box där alla skivor var med. Älskar när folk är villiga att hjälpa till och ger bra service så ett stort tack till dig killen på Rocks!

Har inte så mycket mer att berätta idag faktiskt, skulle ha lagat currykyckling men vi hade tydligen ingen curry hemma så det blev kyckling á la Sara istället inget som jag kan skriva ett recept på då allt bara är på en höft =) Hoppas ni har haft en bra dag nu ska jag lägga mig i soffan och somna en stund efter jag druckit min kopp te.

1 kommentar:

Emelie sa...

sv: Tack :D Det är en läkar/utbytesstudent från tyskland som ska fota mig utomhus någon dag nu i maj, han är verkligen jätteduktig! Du kanske vill följa med? Isåfall kan han säkert ta lite fina bilder på oss också :)

Skicka en kommentar