söndag 15 maj 2011

Söndagsregn

Kanske dags för en liten uppdatering, det har hänt både mycket och lite sedan jag skrev sist. I torsdags jobbade jag hos mina killar alltid lika mysigt vi tittade på Toy story 3 bra film där. I fredags var det sista dagen på praktiken, fy vad sorgligt, kommer sakna mina barn. På kvällen hade jag och N fredagsmys till "Så ska det låta" sedan somnade jag i soffan. I lördags gick jag upp och städade och sedan åkte jag och N till stan för lite shopping och restaurangmat och sedan åkte han iväg till sina föräldrar. Jag åkte hem och med mig hade jag mina härliga klasskompisar Jenny och Karolina, vi drack te, spelade spel och fikade, tack för att ni kom det var väldigt mysigt! Idag har jag varit ensam hela dagen så jag har varit duktig och pluggat några timmar känns skönt att vara klar med några uppgifter. Nu sitter jag inne med en kopp te och lyssnar på ösregnet som smattrar mot balkongglaset så himla mysigt, och strax börjar Gossip girl. Är helt klart nöjd med denna söndagen, fast jag saknar min älskling hos mig!

2 kommentarer:

Karolina sa...

Jag har tydligen bytt namn, ja... ;)

"Kraolina" får läggas till i listan över namn jag har kallats för..

Sara sa...

Hahaha jag ska genast fixa =)

Skicka en kommentar