lördag 16 augusti 2014

Vattengympa

Igår gjorde jag min sista dag på jobbet på länge. Tyvärr blev det så, kroppen klarade inte mer... På onsdag ska jag träffa läkaren och får då förhoppningsvis kryckor som underlättar lite för mig när jag ska gå. Har konstant smärta vilket påverkar humöret mycket. Jaja... Till något lite roligare så tänkte jag att nu när jag ska vara hemma under sådan lång tid är det viktigt att jag ändå aktiverar mig (i den mån det går) så på tisdag börjar jag i vattengympa för gravida på vattenpalatset i Lerum. Det ska verkligen bli jätteroligt och det stod att det gick bra trots foglossning. Känner att det är viktigt för både mig och bebisen att jag inte bara blir liggandes här hemma på soffan i tre månader. Så denna typ av aktivitet tror jag kommer bli fantastiskt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar