onsdag 6 augusti 2014

Otillräcklig

Är så jävla less. Hatar känslan av att känna mig otillräcklig men det är just vad jag gör. Klarar inte av mitt jobb så bra som jag vill, klarar inte av hemmet så bra som jag vill, klarar inte av att vara en så bra vän som jag vill, klarar inte av att vara en så bra flickvän som jag vill och störst av allt så klarar inte min kropp av att hantera den här graviditeten så bra som jag vill. Det är som om min kropp gång på gång attackerar sig själv. Det är det ena efter det andra och jag har ont precis överallt. Det i sin tur frestar på mitt psyke och jag känner bara att jag vill lägga mig på golvet och ge upp. Jag har varit gravid i ett år nu.. Med ett uppehåll på två månader. Jag orkar inte mer nu. Jag vill träffa mina barn. Och varje gång jag tänker att jag inte orkar mer hugger det till i magen och jag skäms och får otroligt dåligt samvete.. Jag tror att genom att tänka de tankarna dödar jag mitt barn. Jag önskar ju inte bort henne på något vis, jag är bara så otroligt trött på att inte kunna prestera så bra som jag önskar. Jag har ont. Jag är trött. Jag saknar och längtar så det värker i mig. Försöker vara stark men känner mig så otroligt jävla svag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar