måndag 25 augusti 2014

Barnvagn

Igår gjorde vi det, vi köpte en barnvagn. Har gått spanat in barnvagnar i nästan ett år nu och hade tidigare förälskat mig i Emmaljungas White Leatherette men efter många vändor fram och tillbaka har jag insett att jag nog inte är tillräckligt skötsam för att ta hand om en helvit vagn. Jag tror att den kan hålla sig riktigt fin om man är noga med att torka av den direkt när det uppstått fläckar men jag känner mig själv såpas väl att det nog aldrig skulle bli en hållbar relation för mig och vagnen, hur snygg jag än tycker att den är. Så därför blev det en Emmaljunga Super Nitro- Pepita Navy istället och liggdelen en Citykorg i Dark Grey. Jag är så himla nöjd och längtar verkligen tills vagnen kommer så jag kan få boa lite ytterligare.

 Bilderna är lånade från Emmaljunga


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar