söndag 3 augusti 2014

Semestern är över

Vecka 24 nu (23+5)

Idag är det sista semesterdagen. Ska faktiskt bli spännande att komma tillbaka till jobbet. Vi har fått ommålat på förskolan så nu ska vi se till att utforma pedagogiska miljöer på bästa sätt. Kul att få vara delaktig. Älskar mitt jobb och diskutera pedagogik är något jag trivs och känner mig trygg med. Så ja.. Jag är helt okej med att det är sista semesterdagen idag. Däremot blir det tufft att gå upp tidigare på mornarna igen. Sömnen behöver jag all jag kan få om jag ska orka långa dagar. Har ju också åkt på foglossningen från helvetet så jag får ont så fort jag gör något vilket också ligger som ett litet orosmoment. Vet ju inte hur det går att arbeta med mina 1-3åringar som kräver en hel del .. Misslyckanden är inte riktigt min grej och hatar att erkänna mig svag. Så ja, jag får göra som jag gjort hela detta året, en dag i taget. Varje dag jag klarar är en bedrift även om det känns lite löjligt att se på det så. Nu är det nog så illa att det är läggdags för mig om jag ska orka av morgondagen. Natti natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar