tisdag 19 augusti 2014

En hjälpande hand

Känner mig så otroligt lugn och harmonisk idag. Trivs verkligen med att hösten är här. Ute vräker det ner och inne har jag kurat upp mig i soffan med tända ljus och en kopp te. Bebis i magen sprattlar runt och jag har tänt Isabellas ljus medan vi lyssnar på hennes sång. Idag är en läkdag då jag ger mig själv tid för alla tankar och känslor. Imorgon åker Daniel till Lissabon med jobbet och jag blir ensam i fyra dagar. Det är läskigt, fruktansvärt läskigt. Om något händer så vill jag inte vara ensam. I sådana här lägen känns det fint att veta att jag har ett fantastiskt nätverk som ställer upp för mig när jag behöver det som mest. Underbara vänner och familj, jag är så tacksam och lyckligt lottad. Nu ska jag mysa lite till innan det är dags för storhandling och vattengympa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar