onsdag 2 september 2015

Vardagsrum

Äntligen börjar det bli lite hemtrevligt hemma hos oss. Trots att vi bott här i ett och ett halvt år så tar det tid att boa in sig ordentligt. Speciellt när man gör som jag och överväger minsta lilla köp till hemmet ordentligt. Nu känns det som att vardagsrummet blivit riktigt trivsamt... väntar bara på soffbordet som jag äntligen specialbeställt hos ett möbelsnickeri (det tog bara ett år). Tror det kommer bli riktigt bra, bilder kommer såklart när det är på plats. Det som kommit upp på väggarna här hemma är de fina födelsetavlorna på mina tjejer ifrån Personlig födelsetavla, tavlan på mitt och Daniels förlovningsdatum ifrån Fashionell och Göteborgsspelet som jag fick i present för ett par år sedan. Lampan köpte vi för en billig peng på Göksäter och den är jag riktigt nöjd med, lampskärmen hade vi på den gamla lampan och jag har faktiskt ingen aning om vart vi köpte den. Jag är verkligen sjukt nöjd med hur mysigt det är i vardagsrummet nu, känns verkligen som vi.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar