onsdag 30 september 2015

Hjärnkaos

Herregud vad tankarna snurrar just nu. Det är lite för mycket i mitt liv just nu som känns ovisst, saker som jag inte har kontroll över. Detta gör mig otroligt stressad och på dåligt humör. Den här förskoleturnén har verkligen rört upp en himla massa känslor hos mig. När det blir såhär rörigt för mig mår jag riktigt dålig och blir väldigt ledsen. Känner mig otillräcklig, vilsen och ensam vilket är dumt. När vi kommer hem från förskolebesöket idag får jag ta mig en stor kopp te, kolla på en bra film och pussa och krama extra mycket på Alicia. Då är jag övertygad om att det kommer kännas bättre. När det är gjort ska jag skriva ner en lista på saker jag måste ta tag i så att jag känner att jag har lite bättre koll på allt. Nu blir det frukost medan Alicia sover gott i sin vagn.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar