torsdag 22 januari 2015

Mammaledig

Herregud! Veckorna bara flyger fram, det är knappt så jag hänger med. Om en vecka blir lilla loppan hela tre månader. Stora tjejen. Det händer så mycket hela tiden. Nu vänder hon sig från mage till rygg varje gång hon hamnar på mage, hon har skaffat sig en bästa kompis här hemma som är en uggla på hennes babysitter som hon blir tokglad varje gång hon ser och lillskruttan har börjat väcka mig lite tidigare på morgnarna med först ett litet tjut och därefter världens största leende. Min lilla gofia. Jag verkligen älskar livet som hemmamamma. Dagarna är dessutom fyllda av roligheter såsom långa promenader med andra mammor, middag med fd kollegor, shopping på stan eller bara hemmamys med fina vänner och familj. Jag njuter i alla fall ordentligt av att få spendera så mycket tid med min lilla älskling. Är så tacksam över min underbara familj!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar