måndag 12 januari 2015

Gravidmage

Får ibland lite frågor angående gravidmagarna, om de var lika varandra i storlek och form. I och med att Isabella föddes i vecka 23 så har jag tyckt att det varit lite svårt att svara på eftersom att jag aldrig hann bli så stor med henne. Men kikar man på bilder så tycker jag mig allt kunna se att magarna är ganska lika varandra både i form och storlek. Kanske att jag var något större i början med Isabella än med Alicia, men då märkte jag också en större skillnad på min kropp då höfter och bröst breddade sig på ett annat sätt en med Alicia eftersom hon kom så tätt inpå (2 månader emellan). Så mysigt att tänka tillbaka på graviditeterna, hur jävliga de än var, är jag så tacksam över upplevelsen. Det var så otroligt häftigt att få känna hur de små liven i mig växte och busade runt. Mina fina tjejer! 

Gravidvecka 22 med Isabella:
 Gravidvecka 22 med Alicia:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar