måndag 7 maj 2012

Mensunge

Det har blivit mycket bilder och lite text på senaste... det är på grund av mitt flitiga bloggande från mobilen. Där orkar jag knappast sitta och skriva några romaner. Inte för att jag gör det vid datorn heller men lite mer detaljer kan ni få när jag sitter här. Igår var jag ett riktigt litet mensbarn... sjukt jobbigt faktiskt. Idag ska bli en bättre dag trots ont i magen. Tyvärr har vi grupparbete idag, vilket jag upptäckt inte riktigt är min grej, speciellt inte när hormonerna springer vilda. Men ska försöka få klart inlämningen med mina gruppmedlemmar så snabbt det bara går och sen ska jag ta med Linda till Grandma's för att shoppa upp mitt presentkort och sen köpa glass tänkte jag, fast hon vet inte om det än. Shopping och glass hjälper mot menshumör har jag hört. Nu märker jag att det kanske blir för mycket detaljer... men vad gör det?! 

Jag har lärt mig mycket om hur jag ska hantera min ilska under denna kurs. Härligt att skolan ger något i alla fall. Jag har lärt mig andas, uppskatta dem jag tycker om samt fokusera på det som är positivt här i livet (här har jag fått ta ett kliv utanför skolan). 

Konstigt inlägg det blev men ni och jag får leva med detta för nu måste jag promenera till skolan....

P.S. Jag saknar Daniel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar