torsdag 10 maj 2012

Glada naglar


Jag har aldrig varit förtjust i nagellack vet inte riktigt varför men jag tror det kan bero på att jag inte tycker om mina fingrar, de är små, knubbiga och allmänt fula. Det är nog av samma anledning jag inte använder ringar. Jag vill liksom inte ha något på händerna som lockar dit folks blickar. Men nu på senaste har jag haft så slita naglar så för att skydda dem har jag lånat lite olika lack av mina fina vänner. Jag inser nu att det faktiskt finns en liten tjusning i det här med färgglada naglar. Tycker dock fortfarande att det är fulsnyggt på mig, mycket snyggare på andra! Men tror faktiskt jag ska våga mig på att köpa lite olika färger att ha nu i vår/sommar. Måste då även lära mig att sitta stilla med mina händer så färgen på naglarna inte blir helt klumpig. Har verkligen seriösa problem när det gäller att sitta still. Men jag får som sagt öva. Det är nog bara hälsosamt i mitt fall.

1 kommentar:

anna sa...

Du kan ha söta fingrar ju! använd nagellack! :D haha

Skicka en kommentar