tisdag 22 maj 2012

9 månader

Nio månader idag. Inte illa pinkat! Och svaret är ja, jag är en sån där nördig flickvän som räknar. Som tycker att ja, idag är en lite speciell dag. Tyvärr får jag inte träffa min älskling förrän sent ikväll eftersom han tränar sina tjejer och är på jobbet innan. Men vi hade en sådan underbar dag igår så jag lever på den fortfarande. 

Nu ska jag fixa i ordning det sista inför Hajken. Jag ska baka pizza, packa, skära frukt, kolla så att sovsäcken är bra och överlägga om jag ska ha med kudde eller inte, inhandla myggmedel och lugna ner mig. Är sjukt nervös för ja, ni läste rätt, jag ska på Hajk. Folk som känner mig skrattar när jag säger det. Till och med mina föräldrar skrattar. Nåja, jag är väl kanske inte jättemycket naturmänniska av mig men paddla kanot ska i alla fall bli roligt, sova i vindskydd mindre roligt. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar