tisdag 29 maj 2012

Hatar kläder

Har haft lite smått panik för jag har fått ett virus som många andra också har problem med... Det är ett ögonvirus som gör att man ser fruktansvärt ful ut i de kläder som finns i ens garderob. På fredag tar Daniels bror studenten och då vill jag självklart vara fin. Därför släpade jag runt med Daniel på Frölundatorg hela söndagsförmiddagen utan framgång, gick därifrån och var grymt besviken och ledsen över min dumma kropp som inte är platt och lång.

Idag bestämde jag mig för att trotsa besvikelsen och ge mig ut på jakt igen. Jag tror seriöst jag provade alla snygga toppar och klänningar i hela Nordstan. Köpte tillslut en topp och en långklänning men på väg till spårvagnen började ögonen klia av tårar som ville tränga sig ut. Jag ångrade mig, vände om och lämnade tillbaka det jag precis köpt. På väg mot vagnen hem tänker jag "Vad fan Sara, bara en sista butik som du inte kollat i... kom igen" så jag lyssnade på mig själv och gick med vemod in på Vero Moda där jag hittade två sjukt söta toppar. När jag ska betala finns det såklart inga pengar på mitt konto, "inga problem, jag har ju bankapp på mobilen" tänker jag men nej, då funkar den såklart inte så jag hänger undan plaggen och ringer med gråten i halsen till Daniel som säger att jag ska lägga på och prova igen om det inte funkar då så för han över pengar.  Så jag lyssnar på min kloka pojkvän och självklart fungerar det så jag går in igen och köper mig två söta toppar och när jag kommer hem har min älskling köpt en ros till mig vilket genast lyfte mitt humör.

Ojojojojojoj... nu är det bråttom. Jag måste verkligen skynda mig, ska iväg på min första salongsvaxning. För er som missat det så har jag sparat hår i två veckor, äckligt. Ursäkta om någon tar illa vid sig men jag gillar inte kroppshår på mig själv så nu ska det äntligen väck!

 Bilder på topparna kommer sen, har verkligen inte tid nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar