torsdag 22 oktober 2015

Vardagsmat

Personligen så älskar jag att gå och handla. Kan spendera timmar på Ica maxi utan problem. Jag gillar att gå och kika på allt spännande som jag inte brukar använda hemma och undrar vad för gott man kan trolla ihop med alla de olika varorna. Dock uppskattar inte Alicia detta fullt så mycket som jag gör tyvärr, så jag känner att jag har fastnat lite vad gäller nytänket i matlagningen här hemma. Jag tycker att vi käkar samma saker jämt. Jag har snöat in lite på storkok på senaste, saker som man kan göra mängder av och bara frysa in och plocka fram när man behöver en lättlagad middag. Perfekt när man är småbarnsföräldrar och inte har tid eller ork för att ställa sig att laga mat på kvällarna.

Någon som har något bra recept att dela med sig av?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar