torsdag 29 oktober 2015

Första födelsedagen

Idag är en stor dag i vår familj. Lillasyster blir stor och fyller ett år. När vi kl 5.45 imorse hörde hur loppan vaknade till liv gick vi in och sjöng "ja må hon leva". Hennes min är helt ovärderlig. Hon ställde sig upp i sängen, klappade händerna, dansade och räckte ut tungan (det är hennes nyaste trix). Sedan bar vi in henne till vår säng där vi gosade i nästan en timme. Hon fick lite paket och det roligaste var självklart presentsnöret.

Tänk att jag för ett år sedan var på väg till bb helt oförberedd på att hon skulle födas, jag trodde ju att jag skulle gå över tiden och att hon inte skulle dyka upp förrän i december. Men den 29 oktober blev det och idag ska vi minsann fira hela dagen. Stort grattis till dig min älskling!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar