måndag 19 oktober 2015

Höstdagar

Idag har vi haft en riktig mysdag, välbehövligt efter helgens fullspäckade schema. I fredags var jag på Gekås Ullared med finaste Josefin, det märktes att julruschen redan satt igång. Lördagen spenderade vi på Flatön som är Daniels mammas sommarställe, vi var ett gäng som målade om i lillstugan. Resultatet blev riktigt bra, ska se om jag har några bilder att visa i ett senare inlägg. Vi stannade över natten och skyndade iväg tidigt på morgonen eftersom att jag och Linda bokat in massage som vi fick i presentkort från rosa badet som vi var på i januari. Väldigt skönt med aromamassage efter en målardag. Därefter fick vi finbesök av en vän jag läste tillsammans med på lärarprogrammet och hennes fina familj. Hon har också en liten som är några månader yngre än Alicia. Det är verkligen superhärligt att titta på hur de samspelar. Sammanfattningsvis har det varit en riktigt härlig helg men det har varit skönt att ta det lite lugnt idag.

Jag och Alicia har haft Samuel (Daniels lillebror) hos oss hela dagen och på eftermiddagen passade vi på att gå ut och leka i solen en stund.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar