fredag 24 oktober 2014

Utmattad

Oj vad jag inte har mått bra den här veckan. Är helt slut... I tisdags kräktes jag från ingenstans, mådde jättebra under måndagen och tisdag förmiddag men sen blev jag helt yr, tappade balansen och kräktes. Var ur balans under hela onsdagen och väldigt matt. Har under onsdagen och torsdagen haft otroligt mycket förvärkar som trycker och gör ont, som kraftig mensvärk och eftersom lilltjejen ligger fixerad långt ner i bäckenet känns det som jag har en kokosnöt mellan benen. Ganska obehaglig känsla om ni frågar mig. Det är dock inga tillräckligt täta eller regelbundna värkar som antyder att förlossningen skulle vara igång men i onsdags när det var som värst höll de på med en kvarts/tio minuters mellanrum i tre timmars tid. Nu håller det fortfarande på men med större mellanrum. Och idag mår jag illa igen... Är så trött, vill bara sova men vaknar hela tiden för att jag har ont. Jag är så ynklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar