fredag 24 oktober 2014

Fredagsmys

Hur dåligt jag än mår så är allt så värt det för att få ha min fina familj. Jag är verkligen så lyckligt lottad. Regnet vräker ner utanför, värmeljusen är tända överallt, jag har gosat ner mig under en filt, Daniel lagar mat, om exakt en månad är lilltjejen beräknad och om två månader är det julafton. Ikväll blir det en klassisk fredagskväll med god middag och Idol. Jag passar på att njuta trots smärta, illamående och hormonrubbningar... man måste lära sig att ta vara på de fina stunderna i livet trots att allt kanske inte är perfekt jämt. I vår familj kommer aldrig allt att vara perfekt eftersom vi alltid kommer sakna vår äldsta dotter på alla fredagsmys framöver men hon är ju alltid hos oss även om hon inte kan vara med oss. Så ja, jag kan vara lycklig och njuta av ikväll trots att jag mår rätt dåligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar