måndag 13 oktober 2014

En fin helg

Vilken mysig helg jag har haft, i fredags var jag ju iväg på det otroliga Ullaredsäventyret. Herregud, jag har träningsvärk efter det. Det tog hårt på kroppen men det gjorde väldigt gott för psyket att få spendera dagen med en god vän och shopping. I lördags åt jag och Daniel frukost i sängen och hade en riktig mysmorgon och på kvällen kom Pontus och Cassie hit på tacos och spelkväll. Det är verkligen dessa stunder som gör att jag orkar med de långtråkiga veckorna som är fyllda med smärta, ensamhet och rädsla. Igår så var jag och Daniel iväg en kort sväng till Bäckebol och letade efter lite fina saker att dekorera vårt hem med, tyvärr ingen större lycka med det men fick köpt lite julklappar i alla fall, vi kan inte vara nog förberedda nu när vår lilla tjej kan dyka upp närsomhelst och göra vår framtid oviss. Kvällen igår spenderade vi på söndagsmiddag hos Daniels mormor. Så himla trevligt och gott. Så nu har jag verkligen fyllt på mitt umgängesförråd inför veckan. Behövdes verkligen eftersom att jag inte ens har vattengympan att se fram emot denna då det var sista gången förra veckan. Ska ändå försöka ta mig till badhuset inom en snar framtid för att få röra lite på mig. Jag vet att jag verkligen behöver det när jag ligger så mycket stilla som jag gör. Foglossningen har faktiskt blivit pyttelite bättre nu när hon har fixerat sig men nu när hon börjar bli så stor ligger hon och trycker på mina revben jämt vilket i sin tur resulterar i att jag istället fått extremt ont i ryggen. Så lite pest eller kolera över det hela men men. Nu är det bara 6 veckor kvar till beräknat födelsedatum.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar