torsdag 9 oktober 2014

Livet med foglossning

Det har varit en väldigt händelselös vecka för min del. Det enda jag har varit utanför dörren är vattengympan i tisdags (som nu tyvärr är slut) och i morse när vi var iväg på föräldrautbildning. Dock blev vi tvungna att gå därifrån för det var så varmt i rummet så jag blev helt svimfärdig och illamående. Netflix och Viaplay har blivit mina bästa vänner... otroligt tråkigt och jag är så trött på att sluka serier. För er som jobbar kanske det låter himmelskt skönt att bara ligga hemma och titta på serier dagarna i ända, men när man har gjort det i 7-8 veckor så är det inte så himla kul. Skönt är i alla fall att det har varit lite sämre väder idag och igår, har mer ro i kroppen då. Imorgon ska jag våga mig iväg på ett tappert besök till Gekås Ullared (tur att jag lagrat energi hela veckan), hur ska detta gå? Jag har i alla fall fina Josefin med mig som jag litar på tar hand om mig under dagen. JULPYNT är vad som står överst på handlingslistan och egentligen den stora anledningen till att jag vågar ta mig dit över huvud taget. Önska mig lycka till, det kan behövas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar