måndag 1 september 2014

Spamys

I helgen överraskade jag Daniel på hans födelsedag med en liten utflykt till Arken spa i Torslanda. Det var härligt att unna oss det där lilla extra eftersom det har varit ett ganska slitigt år för oss båda. Daniel är den som verkligen alltid finns där för mig och nu när jag knappt kan röra mig får han göra extra mycket, därför ville jag verkligen att han skulle få en fin dag. Dessutom har vi nyligen haft både årsdag och förlovningsdag och jag kände att det skulle vara mysigt att göra något fint ihop och då var detta verkligen perfekt. Spaanläggningen var mycket större än vad jag hade förväntat mig och det fans varma pooler att bada i både inne och ute och även riktigt kalla bad att svalka sig med. Det fanns bubbelpool, rader med fotbad och jag vet inte hur många olika sorters bastu. Det fanns även ett mörkerterapirum, ett ljusterapirum och ett gym så vi hade eftermiddagen fullspäckad minst sagt samtidigt som vi passade på att ta det lugnt och stilla och njuta ordentligt. Vi hade verkligen en helt fantastisk upplevelse tillsammans.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar